Jaké jazyky se učí na vaší škole?
Co dělá vaše škola pro ekologii?
Odkud pocházejí tví spolužáci?
Welche Fremdsprachen lernt man in eurer Schule?
Was macht eure Schule fűr Ökologie?
Woher kommen deine Mitschűler?
What languages can you study at your school?
What does your school do for ecology?
Where are your classmates from?
Na naší škole se učíme anglicky a německy.
Sbíráme starý papír, baterie, drobné elektro, mobilní telefony, atd.
Moji spolužáci pocházejí z různých koutů světa.
In unserer Schule lernen wir Englisch und Deutsch.
Wir sammeln altes Papier, Batterien, kleine Elektrogeräte, Handys, usw.
Meine Mitschűler kommen aus verschiedenen Ecken der Welt.
At our school we study English and German.
We collect old paper, batteries, small appliances, cellphones, etc.
My classmates come from different parts of the world.
Informace dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Struktura informací, zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem, umožňujícím dálkový přístup podle vyhlášky č. 422/2006 Sb. ze dne 31.srpna 2006.
1. Název
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Zřizovací listina (Velikost: 3.34 MB)
3. Organizační schéma
Organizační schéma (Velikost: 925.67 kB)
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
4.3 Úřední hodiny
pracovní dny 7:00 - 15:00 hodin
4.4 Telefonní čísla
+420 475 550 032
4.5 Čísla faxu
+420 475 502 322
4.6 Adresa internetové stránky
4.7 Adresa e-podatelny
4.8 Další elektronické adresy
5. Případné platby lze poukázat
Škola (+DPČ) 0882285369/0800
FKSP 107-0882285369/0800
6. IČ
44555474
7. DIČ
Nejsme plátci DPH
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
Aktuálně platný rozpočet a rozpočty z let minulých je k dispozici na vyžádání na ekonomickém oddělení školy.
9. Žádosti o informace
Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně nebo telefonicky) nebo písemně (doporučená nebo elektronická pošta).
Žádost je podána dnem, kdy ji povinný subjekt obdržel.
10. Příjem žádostí a další podání
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (řediteli školy) zřizovateli školy – Statutární město Ústí nad Labem, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
12. Formuláře
Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Žádost o poskytnutí informace (Velikost: 15.41 kB)
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti (Velikost: 17.56 kB)
13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
Konkrétní postupy pro řešení životních situací nejsou vydány.
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané předpisy
Směrnice č. 2/2019 Poskytování informací (Velikost: 426.88 kB)
15. Úhrada za poskytování informací
Přímé materiálové náklady žadatel o poskytnutí informací hradí takto:
a) náklady na pořízení listinných kopií:
b) náklady na opatření technických nosičů dat
c) náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, na základě jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
----------------------------------------
16.2 Výhradní licence
----------------------------------------
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999Sb.
Výroční zpráva (Velikost: 779.3 kB)
Seznam přijatých dětí do 1. třídy 2023/2024 naleznete zde.
Copyright © 1997 - 2023 | ZŠ Anežky České &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvorba školních webů
Struktura informací na stránkách byla vytvořena podle specifikace W3C HTML 5 a vizuálně naformátována kaskádovými styly (CSS 3) – vzhled stránek a jejich funkčnost jsou podřízeny možnostem handicapovaných uživatelů. Dodržení výše zmíněných norem by mělo zajistit správné zobrazení obsahu stránek ve většině používaných prohlížečů a na většině zobrazovacích zařízení.
Tyto webové stránky jsou částečně v souladu s EN 301 549 V2 1.2 a standardem WCAG 2.1 z důvodu nedostatečně přístupného obsahu anebo výjimek uvedených níže.
Na internetových stránkách jsou informace nabízeny i v podobě dokumentů formátu DOC, DOCX, XLS, XLSX a PDF, a to zejména z důvodů, že obsahují typografické prvky a formátování, které webový formát HTML nepodporuje, nebo jsou příliš velké, proto pak doporučujeme jejich stažení. Formáty DOC a PDF jsou také vhodnější pro tisk. K prohlížení těchto dokumentů je možné zdarma stáhnout Word Viewer a Acrobat Reader. V některých webových prohlížečích je integrována aplikace, jež slouží k prohlížení výše uvedených formátů dokumentů.
Redakční systém Univers CMS může při zpracování testu k „Prohlášení o přístupnosti“ vykazovat jisté chybové hlášky typu „Použití atributů ´alt´ na ´img´ elementech.
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České má za cíl, aby jím spravované internetové stránky byly přístupné všem jejím uživatelům a to na základě principů přístupnosti (vnímatelnost, ovladatelnost, srozumitelnost a stabilita). Kontakt je:
Základní škola Ústí nad Labem Anežky České
Anežky České 702/17
400 07 Ústí nad Labem
telefon: 475 500 032
e-mail: sekretariat@zsanceske-ul.cz
V případě, že Vám nebyla poskytnuta odpověď nebo poskytnutá odpověď je neadekvátní či neuspokojivá v souvislosti s Vaší žádostí či oznámením ohledně přístupnosti internetových stránek nebo webové aplikace, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:
Ministerstvo vnitra
odbor eGovernmentu
náměstí Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
e-mail: pristupnost@mvcr.cz
Pro vypracování prohlášení byl použit zákon č. 99/2019 Sb. a metodický pokyn MVČR k tomuto zákonu, normy EN 301 549 V2 1.2 a mezinárodně uznávaný standard Web Content Accessibility Guidelines – WCAG 2.1.